ADMINISTRATIVE ASSISTENT / QUANTIOR GROUPE

Vyraz s nami na cestu inovácií a skúseností v oblasti priemyslu! Hľadáme vysoko organizovanú osobnosť s vášňou pre detaily, schopnú poskytovať komplexnú podporu v administratíve a finančnom oddelení. Ak máš komunikatívne zručnosti, flexibilitu a zároveň schopnosť pracovať samostatne, si naším ideálnym kandidátom.

QUANTIOR GROUPE zastrešuje 6 divízií, so širokým zameraním v oblasti priemyslu. Cieľom je poskytovať komplexný servis so špecifickým zameraním na hľadanie riešení na mieru podľa požiadaviek našich klientov.

Koho hľadajú?

Náplň práce kandidáta / kandidátky:

  • podpora pre administratívu a finančné oddelenie,
  • výpomoc so zadávaním údajov do interného CRM systému,
  • registrácia faktúr a archivovanie v internej databáze,
  • tlač a organizácia dokumentov,
  • úradná komunikácia s inštitúciami,
  • práca v internom CRM systéme, využívanie firemného mailu,
  • administratívne činnosti súvisiace s riadením kancelárie (napr. Nákup kancelárskych potrieb),
  • podpora v rámci administratívy pre kľúčových členov manažmentu,
  • prinášať energický a pozitívny prístup, inovatívne nápady a chápať a rešpektovať hodnoty a etiku organizácie,
  • podpora tímu pri budovaní stratégie pre rast malých aj veľkých značiek,
  • kooperácia na rozbehnutých projektoch.

Požiadavky na kandidáta / kandidátku:

  • angličtina B2,
  • komunikatívnosť,
  • flexibilita,
  • dochvíľnosť,
  • zodpovednosť, spoľahlivosť a samostatnosť,
  • organizačné schopnosti.

Spoločnosť Quantior Groupe hľadá vysoko organizovaného, na detaily orientovaného človeka schopného poskytovať komplexnú podporu managementu a členom tímu v rámci jednotlivých oddelení. Vhodný kandidát by mal byť adaptabilný a schopný orientovať sa v rýchlo sa meniacom prostredí. Kandidát by mal mať vynikajúce interpersonálne zručnosti, logické a kritické myslenie a inovatívny prístup k riešeniu problémov. Mal by ovládať na pokročilej úrovni MS Office vrátane Excel, Powerpoint a Word. Vyžaduje sa špičkový time management a schopnosť prioritizovať činnosti.

Výberový proces prebieha v troch etapách:

  1. osobné stretnutie v našom office a rozhovor s kandidátom,
  2. vypracovanie zadania,
  3. testing day.

Čo ponúkajú?

  • Flexibilný pracovný čas, ktorý je možné prispôsobiť študijnému harmonogramu,
  • inovatívne prostredie, ktoré podporuje osobný rozvoj,
  • môžeš naberať skúsenosti aj v iných oblastiach než v rámci náplne práce,
  • koučing, mentoring,
  • nové moderné kancelárie v príjemnom tichom prostredí, len 5 minút od Trnavy,
  • dobrá dostupnosť autom, možnosť využitia verejnej dopravy,
  • pozitívne naladený tím talentovaných mladých ľudí s chuťou každý deň sa zlepšovať,
  • každý deň príležitosť vzdelávať sa, kariérne rásť,
  • možnosť nadviazať a získať kontakty na medzinárodnej úrovni.

Typ pracovnej ponuky: stáž, DBPŠ 
Plat:
5€/hod (brutto)
Miesto práce:
Nemečianska 451/4, 919 09 Šelpice
Dátum nástupu:
  ASAP
Deadline na prejavenie záujmu:
15.12.2023 (v prípade, že sa ponuka zobrazuje aj po uvedenom dátume, považujte inzerát za aktuálny)
Kontakt: l.kyselicova(at)quantior.com
Telefón: +421 905 970 731
Webová stránka: www.quantior.com