Hľadáme skúseného človeka, ktorý dokáže efektívne komunikovať prácu Humánneho pokroku verejnosti a budovať silnú mediálnu prítomnosť našich kampaní za práva zvierat na všetkých kanáloch. Niekoho, kto rozumie, že strategická komunikácia je kľúčom k dosahovaniu systémových zmien a vie ako budovať silnú značku. Ak ste človek, ktorý sa nebojí veľkých výziev, vysokých cieľov a je pripravený postaviť sa do čela boja za životy miliárd zvierat každý jeden deň a chce svojou prácou meniť životy zvierat, prihláste sa.
Humánny pokrok je hlasom zvierat a presadzuje udržateľné riešenia, ktoré dokážu nasýtiť planétu. Sme členmi popredných medzinárodných zvieracoprávnych koalícií združujúcich tie najefektívnejšie zvieracoprávne organizácie na svete: Open Wing Alliance, Eurogroup for Animals a Aquatic Animals Alliance.
Koho hľadajú:
Náplň práce kandidáta / kandidátky:
- expertíza a strategickosť v mediálnej komunikácii vo všetkých pridružených oblastiach ako aj rozsah a výkonnosť našich komunikačných kanálov,
- budovanie vzťahov s ľuďmi pracujúcimi v médiách a maximalizáciu mediálneho pokrytia našej práce, čo zahŕňa udržiavanie aktuálnej databázy mediálnych kontaktov a budovanie dôvery,
- zabezpečenie expertízy v tvorbe obsahu a dohliadanie na neustály prísun obsahu na kŕmenie našich kanálov,
- sledovanie najnovších trendov, prinášanie nápadov ako ich implementovať v našej práci,
- sledovanie správnych ukazovateľov výkonnosti a pohotové testovanie návrhov na zlepšenie, ktoré nám umožnia maximalizovať náš dosah a interakcie s verejnosťou,
- monitorovanie mediálnych zmienok a výstupov týkajúcich sa našej práce a ich pohotové posúvanie relevantným tímom, s cieľom maximalizovať náš potenciál zapájať verejnosť do našej práce,
- zodpovedanie za poslednú kontrolu výstupov pred zverejnením a dohliadanie na konzistentnosť našej komunikácie, správny branding, súlad výstupov s našou stratégiou, ako aj za používanie správneho jazyka,
- budovanie značky a rastúcej online komunity s vysokou mierou engagementu cez strategicky vytvorený mix statického a video obsahu na sociálnych sieťach,
- dosahovanie stanovených cieľov na všetkých sociálnych sieťach organizácie prostredníctvom inovatívnych formátov a trendov,
- maximalizácia dosahu našich kampaní cez strategické partnerstvá s influencermi, médiami a zahraničnými partnermi,
- zabezpečenie konzistentného rastu dosahu newslettera s vysokou mierou konverzie,
- vytváranie a implementácia dátami podložených stratégií pre jednotlivé komunikačné kanály,
- zavádzanie inovatívnych mediálnych postupov a to na základe aktívneho vzdelávania sa v oblasti stratégie, mediálnej komunikácie a nástrojov, s cieľom neustále rozvíjať a inovovať prácu mediálneho oddelenia,
- dosahovanie stanovených KPIs a reportovanie úspechov a neúspechov vedeniu,
- pri úspešnom zvládnutí pozície, možnosť prebrať vedenie social media tímu a jeho budovanie, vrátane výberu, tréningu a rozvoja nových členov a členiek.
Požiadavky na kandidáta / kandidátku:
- preukázateľné skúsenosti so správou firemných účtov na sociálnych sieťach (Facebook, Instagram, LinkedIn, X/Twitter, TikTok),
- preukázateľné skúsenosti s prácou s médiami,
- preukázateľné skúsenosti s prácou so základnými grafickými programami (Adobe Photoshop, Canva, a pod.),
- schopnosť strategicky myslieť a implementovať dátami podložené riešenia,
- výnimočné komunikačné zručnosti v slovenčine, s dôrazom na schopnosť inšpirovať a presvedčivo komunikovať našu prácu,
- angličtina slovom aj písmom na úrovni minimálne na úrovni B2, ideálne C1, umožňujúca aktívnu spoluprácu s medzinárodnými partnermi a implementáciu najlepších postupov zo sveta,
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa so zameraním na žurnalistiku, mediálnu komunikáciu, marketingovú komunikáciu či príbuzné spoločenské vedy,
- orientácia na kontinuálne vzdelávanie a prinášanie inovácií do mediálneho tímu,
- schopnosť samostatne viesť projekty a dosahovať ambiciózne ciele,
- výborné organizačné schopnosti, time management a schopnosť pracovať pod tlakom,
- časová flexibilita potrebná pre prácu s aktivistami a aktivistkami (dostupnosť niekoľkokrát týždenne medzi 17:00 – 20:00),
- znalosť zvieracoprávneho hnutia a jeho dynamiky na Slovensku aj vo svete,
- skúsenosti so zastrešovaním širšej mediálnej agendy,
- skúsenosti s brandbuildingom a community engagementom,
- vodičský preukaz skupiny B.
Čo ponúkajú:
- Príležitosť byť súčasťou tímu, ktorý systematicky pracuje na ukončení priemyselných veľkochovov,
- možnosť prinášať zmeny pre zvieratá prostredníctvom budovania silného hnutia,
- 10 platených hodín mesačne na cielený profesionálny rozvoj a vzdelávanie,
- prístup k expertným zdrojom vrátane odbornej knižnice, online kurzov a medzinárodných konferencií,
- spoluprácu a učenie sa od najefektívnejších zvieracoprávnych organizácií na svete,
- kultúru založenú na dátach, otvorenej komunikácii a neustálom zlepšovaní,
- pravidelné teambuildingové aktivity a podpornú komunitu aktivistov a aktivistiek,
- flexibilný home office s mesačným príspevkom na jeho prevádzku,
- ročný príspevok na vybavenie domácej kancelárie,
- 3 sick days ročne pre vašu regeneráciu,
- transparentný systém odmeňovania a rastu mzdy,
- bonus za lojalitu: navýšenie základu o 7 % ročne počas prvých 5 rokov, následne navýšenie 5 % ročne v období 6-10 rokov práce pre Humánny pokrok.
Typ pracovnej ponuky: plný úväzok
Miesto práce: práca z domu s aktívnou účasťou na podujatiach a pravidelných stretnutiach v Bratislave
Dátum nástupu: 1. apríl 2025
Pracovná doba: plný úväzok na Pracovnú zmluvu, 40 hodín týždenne
Pracovná zmluva: na 1 rok s následnou možnosťou predĺženia na dobu neurčitú
Plat: ponúkame hrubú mzdu so základom 1 615 EUR, ku ktorému sa pripočítava bonus podľa predošlých skúseností*
Deadline na prihlásenie: 5. február 2025
Kontakt: monika.kleinova(at)humannypokrok.sk
Web: https://humannypokrok.sk/koordinatorka-medii
*Oceňujeme expertízu a skúsenosti, ktoré prinášate, či už z profesionálnej alebo dobrovoľníckej dráhy. Ku každému roku vašich relevantných pracovných skúseností pridávame 3 % k hrubej mzde. Rovnako si vážime čas, ktorý ste venovali dobrovoľníckej práci v našom hnutí – za každý rok v dobrovoľníckom programe Humánneho pokroku alebo zakladajúcich organizácií pripočítame ďalšie 3 %.
Predpokladané termíny:
2. kolo – test zručností: 17. – 21. februára
3. kolo – štruktúrovaný videohovor: 4. – 10. marca
4. kolo – záverečný videohovor: 12. – 20. marca
Uzatvorenie výberového procesu do 28. marca
Najneskôr do 5. februára sa zaregistrujte vyplnením formulára https://forms.gle/vsX2uvgzpjUnL1ft8